حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ خرداد , ۱۴۰۴ Monday, 16 June , 2025 ساعت ×
ثبت قریب به ۶۰۰۰ تماس شهروندان و میهمانان نورزی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز
  • ۱۴۰۴/۰۱/۰۸ ساعت: 12:46
  • شناسه : 2888
    اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: شهروندان و میهمانان نورزی طی بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۶ فروردین ۱۴۰۴، ۵ هزار و ۹۹۲ تماس را در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسانیده‌اند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش راوی شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: شهروندان و میهمانان نورزی طی بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۶ فروردین ۱۴۰۴، ۵۹۹۲ تماس را در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسانیده‌اند.

    بنابراین گزارش، از این تعداد ۴ هزار و ۷۷۶ تماس شهروندان کلان‌شهر شیراز بوده است که نظافت، ساخت‌وساز و سد معبر جزو سه اولویت پرتکرار بوده است.

    اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز  به تعداد تماس میهمانان نوروزی اشاره و عنوان کرده است: میهمانان نووررزی یک هزار و ۲۱۶ تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ داشته‌اند که مسیریابی، مراکز اسکان و اماکن گردشگری و پارکینگ، خدمات عمومی (نانوایی، گرمابه، مراکز درمانی و…)، فعالیت‌های فرهنگی و…. از موضوعات این تماس‌ها بوده است.

    همچنین  میهمانان نوروزی از اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی بیشترین تماس را با بیشترین فراوانی داشته‌اند.

    قابل ‌ذکر است،۷۵۳ گزارش ناظرین شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تمرکز بر مراکز اسکان و اماکن گردشگری و تفریحی و مهلت زمانی ۳ ساعته برای رسیدگی و رفع ثبت شده است.

    پرسشگران با حضور فیزیکی بین مردم به جمع‌آوری نظرات آن‌ها در خصوص فعالیت‌ها و خدمات نوروزی شهرداری در موضوعات ترافیک، فرهنگی، بوستان و فضای سبز، خدمات‌دهی مراکز اسکان و گردشگری می‌پردازند و گزارش‌ها هر روزه در اختیار شورای اسلامی شهر شیراز قرار می‌گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.